Feel24 – Nord-Norges raskest voksende treningskjede – vil skape treningsglede for alle. Det var utgangspunktet da vi fikk være med på å utarbeide den nye retningen for kjeden.
Feel24 består av totalt 15 treningssenter, og felles for dem alle er fokuset på at trening er for alle – uansett alder, farge og fasong. De har alltid hatt en ambisjon om å gjøre trening tilgjengelig, og det er bakgrunnen for at sentrene har fast og lav månedspris, ingen bindingstid og åpent 24 timer i døgnet.
På bakgrunn av dette innledet vi arbeidet med å gi disse treningssentrene en felles paraply og identitet som er i tråd med deres DNA.
Gjennom sosiale mediers inntog har det økende presset på utseende og kropp eskalert, særlig blant den oppvoksende generasjon. Vi ønsket å skape et motsvar til denne utviklingen. Løsningen ble Feel24, som både forteller noe om verdiene og holdningene til treningskjeden samt sier noe om tilgjengeligheten for treningskjeden.
Det var inspirerende å utarbeide en ny identitet for denne merkevaren og få den implementert i alle kanaler – ikke minst fasadeuttrykk.