Siden 1963 har Nova Interiør produsert kvalitetskjøkken i Nord-Norge. På starten av 2019 innledet vi arbeidet med å bygge en digital infrastruktur for bedriften.
Nova er blant Tromsøs mest ærverdige merkevarer. De har levert kjøkken, bad og garderober til det nordnorske folk i en årrekke, og har en betydelig og trofast kundegruppe.
Likevel er det viktig å erkjenne at man kan utvikle seg videre. Nettopp det gjorde Nova mot slutten av 2018, da de utfordret oss til å bygge en digital infrastruktur for bedriften – å gjøre virksomheten mer synlig, både for eksisterende kundemasse, men ikke minst for den oppvoksende generasjonen som vil bli morgendagens boligeiere.
Uansett hvordan man vrir og vender på det – det oser kvalitet av Nova. Dette har vi forsøkt å formidle gjennom «Nova-følelsen»: Du kan ikke gjenkjenne et Nova-kjøkken – du føler det.
For Nova har vi skapt et digitalt økosystem der vi forsøker å gjøre merkevaren synlig gjennom autentisk og god storytelling, og på den måten lede trafikk til hjemmesidene og hyggelige besøk i butikkene i Tromsdalen og på Finnsnes.